joi, 14 iunie 2012

Turte cu clisa si ceapa fripta

                                      


Pentru aluat avem nevoie de 100 ml.apa calduta,100 ml.lapte,un plic drojdie uscata,putin zahar,jumate de lingurita de sare,putin ulei si aprox.350 gr.faina,se face un aluat care se lasa o ora la dospit,apoi se ia cu mana unsa cu ulei si formeaza turtele ca si langosii.
Pentru umplutura avem nevoie de : 3 cepe,200 gr.clisa,se pun la prajit pana devin crocante,se condimenteaza : sare,piper,putina boia apoi se adauga 400 gr.quark (pasta de branza) cu aceasta compozitie se unge aluatul si se da la cuptor ptr aprox.40 min.




15 comentarii:

Ioana V. spunea...

arata foarte bine! Dar ce e clisa? Pup

mihaela spunea...

m-ai omorat! de unde clisa pe vremea asta???

mirela spunea...

Ioiiii banatule,ce pofta mi-ai facut,,,yamiiii!!!

mirela spunea...

Iarta-ma.dar trebuia sa scrii la titlu TURCE IN LOC DE TURTE,SUNA MAI BINE,,,PUPPPP!!!

Micul spunea...

Arata beton, ce pofta mi-ai facut.
Te pup si-ti doresc weekend fain.

Claudia-Maria spunea...

Da mirela ai dreptate sunt turce tata ziua,ce tzuc cu drag!

Claudia-Maria spunea...

Miha am adus din ro clisa,am fost acuma de Rusalii,te pup!

Claudia-Maria spunea...

Alinutza clisa e slanina in dialect banatean.

Claudia-Maria spunea...

Miculina te pup cu drag,miss u soo much!

Adina spunea...

Si totusi ce este clisa aceea de care vorbiti, pentru ca nu-mi dau seama din ingrediente?

David Octavian spunea...

Vaaai ce ma enervez acu'. Tocmai ce imi adusese soacra mea niste jumari si slanina , dar au fost asa bune ca le-am mancat cu usturoi :P
Daca vedeam reteta asta mai devreme.....
Ii zic sa imi mai trimita :P

Claudia Mic spunea...

Super bine arata! Un fel de "pizza" varianta traditional-romaneasca :D

Fuat Gencal spunea...

Ellerinize sağlık, Çok güzel ve leziz görünüyor.

Saygılar..

grasu64 spunea...

Invitatie de participare la: Concurs pentru bloggeri culinari "FISSLER BY KIKA - EXCELENTA IN BUCATARIE"
http://www.gatestesanatos.ro/Concursuri/

Bancuri spunea...

Buna ziua
Va deranjez pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://bancuri-supertari.blogspot.ro/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://bancuri365.ro cu titlul Bancuri
Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ. In caz ca sunteti de acord trimiteti-mi un mail la adresa bancuri365@yahoo.com cu titlul pe care il doriti si linkul
O zi buna va doresc si Sarbatori Fericite

Trimiteți un comentariu